Background Image

E-mail marketing

contact onderhouden

Je (potentiële) klanten vinden het fijn om van je te horen. E-mail marketing is tegenwoordig een krachtig instrument om bezoekers naar je website te krijgen.
De helft van alle e-mails worden geopend op een mobiel apparaat zoals een smartphone of tablet. De aandacht van je ontvanger wil je natuurlijk optimaal benutten. Als je e-mail niet geschikt is voor de mobiele gebruiker, leidt dit echter al snel tot irritatie.

Gratis domeinregistratie

Scoor hogere omzet met mailings

Creëer interessante e-mails. E-mails die worden geopend, gelezen én converteren!

  • Inschrijvingen verzamelen

    Vergroot de lijst met ontvangers


    Hoe meer mensen je nieuwsbrief ontvangen, des te groter de kans dat er ook response op komt. Wel is het belangrijk om goede inschrijvingen te genereren. Mensen moeten daadwerkelijk intersse hebben in je dienst of bedrijf.

  • Behoefte bepalen

    Welke informatie is interessant om te delen met je klant?


    Om te zorgen dat de ontvanger je nieuwsbrief ook echt gaat lezen is het belangrijk om informatie te delen die interessant is voor de lezer. Je wilt natuurlijk niet hebben dat ze na het ontvangen van de nieuwsbrief gelijk uitschrijven omdat de nieuwsbrief niet interessant genoeg was.

  • Template klaarzetten

    Zorg dat je nieuwsbrief er netjes uit ziet en ook op de mobiel goed te lezen is


    Veel mensen lezen hun mail onderweg. Zodoende is het dus erg belanggrijk dat dit ook mogelijk is met de nieuwsbrief die je gaat verzenden. Een mobiel vriendelijke nieuwsbrief is dus noodzakelijk. We kunnen mobielvriendelijke templates voor je klaar zetten, volledig in huisstijl. Jij hoeft dan alleen de inhoud nog maar toe te voegen.

  • Versturen

    Wanneer bereik je de meeste mensen?


    Na een aantal nieuwsbrieven kun je goed zien wanneer de meeste mensen hem lezen. Zodoende is het mogelijk om het verzenden van de nieuwsbrief af te stemmen op wanneer je doelgroep online is.

  • Monitoren

    Ga aan de slag met de resultaten van de nieuwsbrief!


    Het is heel belangrijk om de resultaten van je nieuwsbrief goed te bekijken en door te nemen. Leer van deze resultaten voor de volgende nieuwsbrief. Je kunt goed meetbaar maken waar mensen op klikken en hierdoor dus ondervinden wat ze interessant vinden. Met deze gegevens kun je in de loop der tijd een nieuwsbrief ontwikkelen waar mensen op zitten te wachten achter hun pc!

Deel deze pagina

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Dan gaan we graag met je in gesprek onder het genot van een bak koffie.
Zoek contact op jouw manier en maak snel kennis met de aparte mensen van KIKMEDIAZONE.

Nu contact opnemen